Inbjudningkorten

Nu är dom nästan klara! I fredags satt jag och vek alla stora som ska vara omslag på mitten- och jag var hos Mik i onsdags och fick ut själva det skrivna på de mindre paprerna (?) och nu idag, ikväll, har älskade Sofia varit här och hjälpt mig klippa ut det skrivna och klistrat in på de stora omslagen.

Eftere ca 7 kort kom hon på att hon hade liksom självhäftande små klisterbitar hemma som vi använde istället för lim som inte satt så bra- och det blev kanonbra! Jag är sååå nöjd! Glitter gillar dem också å det känns så roligt!

Det gick mkt snabbare än vi räknat med pga dessa klisterlappar vi använde.

Nu är jag så trött så trött.... alltid.
Läggdags. Sovmorgon imorgon.

Bror till Glitter ska komma på fm imorgon och lämna lite foto till inbj.korten åxå. Ser ja fram emot. Sen kan dom klistras och skickas!

Kommentarer
Postat av: Malin A

Åh, du måste visa de på bloggen snart =)Tack för din röst gällande tärnklänningen. Beslut är nu fattat =)

Postat av: bettsy

Va fint det later maria!!! imoronn aker ja hem.. ska bli skont! puss o kram

2007-05-06 @ 09:51:49
Postat av: mamma

det låter jättefint! Då dyker de väl snart upp i brevlådorna!! Kram!!

2007-05-10 @ 08:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback