Härlig vår

Idag har jag varit ledig och njutit av våren i stan med Helena- fixat och grejat inför hennes florence weekend! Så romantiskt!

Vi grillade på hennes uteplats- korv m bröd- och det va så härligt så härligt! Jag fick med mig en halv färsk annanas som inte är mkt kvar på i skrivandets stund hihi den är så god!!

Jag har en myskväll m mig själv idag- känns så skönt att va själv idag och inte stressa med någonting.
I övrigt är jag den absolut lyckligaste människan på jorden- livet är så underbart härligt med fåglar som kvittrar, en man som är min älskade love of my life! ( nr2 )

Nu ska ja poppa micro och kolla på film!

Kommentarer
Postat av: Hello

haha jag skrattar högt =)

2007-05-08 @ 08:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback