Naaiiiiiii!!

Jag undrade varför min retur på min randiga bikinitopp inte kommit ännu- trots utlovat då jag ringde innan jag skickade tillbaka den " Jadå- det kan jag med säkerhet säga att den kommer tillbaka till dej innan 14 mars" Idag fick jag en släpig kärring på tråden som jobbat där hela sitt liv skulle jag tro och är lika trött på ringande gäster som jag är på campinggäster och husvagnar... och tyska och norska backpackers... anyway nu kom jag av mig... hon sa att de inte FÅTT IN returen ännu (det va en vecka sedan )och när de får den kan det ta 1-2 VECKOR innan den kommer igen... så lägger hon in "förstår du väll"

Nej jag förstår inte.
Jag har blivit lovad. Jag ska på semester. Nu är det ju skitsamma- kan jag likagärna avbeställa den.

Åh jag blir så trött.
Nu ska ja sova middag innan discobowling.

Kommentarer
Postat av: bettsy

jag håller med dig ..tyska backpackers o norska campare är det värsta som finns.. ja stör mig på att allt är akkurat hela tiden och usch ja! hihi.. imorn syns vi! puss o kram!

Postat av: Maria

ja- å det är glam och glamour tema! Glöm inte!

2007-03-10 @ 00:55:21
URL: http://sskmaria.blogg.se
Postat av: mamma

besvärligt, men du har kanske ngn gammal bikini som du kan använda....

2007-03-10 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback