Semester två

Igår kom vi hem från en weekend i stugan i Dalsland- S och H och jag!

Vi kunde grilla första kvällen- den va lugn och det va uppehåll!

Morgonen efter skulle vi ro över till Håverud- men båten behövde ösas lite :-)

        Klart! :-)

På kvällen fiskade vi- rutinerad som är fick jag sätta på masken, ta loss kroken från fisken ( fast den första fick jag inte ur så den fick jag döda ) :-) Vi fick tre firrar minsann!

Det började bra med friska tag!

     Sedan tröttnade "stadsmänniskorna" och plockade fram sina mobiler- jag fick tala om för H att det faktiskt nappade på hennes bete :-) otroligt roligt!

På det hela taget en lagom semester tycker jag!





Kommentarer
Postat av: johannes

Ni kan ju inte ha med mobbarna på fisketuren tjejjer =) då skrämmer man iväg fisken.... :P

Postat av: mamma

åhh, det ser så kul ut!!!!!!
tycker mamma

2007-07-09 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback