Semester ett

Jag har varit på två minisemestrar- en i Leeds och bilatrunt i England med min make to be och en liten i Dalsland med mina två kära.
Ösregan på båda men vad annat kan man räkna med :-)

ENGLAND:

* Vi besökte våra vnner i Leeds och han arbetar som öl/vin/sprit öeverantös så det blev mååånga besök på div. pubar. Måååånga glas cola, apelsinjuice, bubbelvatten :-) Men det var roligt!



* Vi besökte bl.a Eden project i södra England som är världens största växthus. De vita halva golfbollarna är växthusen och de är enorma. Man kan inte tro att de sista bilderna är inomhus! regnskog och tropik fanns därt inne- annan växtlighet omringade oss utomhus. Vackert!


Vi besökte också Stonhenge en snabbis innan vi körde in i London:

        

Kommentarer
Postat av: mamma

Till de växthusen skulle jag vilja komma!!!!
mamma

2007-07-09 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback