Dagens inköp

Idag har jag varit nere på stan en sväng och gjort följande tillhörande bröllopsplanering :-)

- Köpt sidenband till mina
"näbb-bollar"
- Luktat på en ny mystisk, romantisk parfym som ja ska köpa.. funderar på "obsession by night" Calvin Klein
- Tittat efter guldörhängen+halsband. Jag hittade tyvärr inte det jag ville ha någonstans. Svårt.

Jag har också hittat min nya favoritaffär, alla kategorier.  Papeterie i Nordstan. Nu ska jag handla allt där. Billigt och otroligt sött!

Nu ska jag ner till ICA och köpa lite skinka och tomat och göra varma mackor :) Yummi!

P.s Jag har ändrat mig ang min bröllopsbukett- nu vill ja inte ha droppbukett längre.
Nu vill jag ha en längre, annorlunda som lixom antingen ligger ner- men den ska den inte- eller är rak och jag håller den rätt upp och ner. Som svägerska P´s bukett fast med mer blommor!

Typ såhär kanske... en spira av ngt slag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback