Brudklänningen

jiises- idag ska jag äntligen få träffa en dam som ska sy min nya brudklänning! Inte äntligen för att det har tagit lång tid att träffa henne- inte alls- utan bara för att prceduren med min andra klänning och damen i den affären dragit ut på tiden och varit obehagligt och otrevligt.

Så iallafall- idag ska jag upp till Henån och det ska bli väldigt skönt och roligt!

Resan genom Britttania var lyckad och mysig på alla sätt utan om att det ösregnade varje dag utom en i stort sett :) Men ofta uppehåll-skur-uppehåll så det funkade bra ändå!

Njuter av min  semester!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej!! kul att ni är hemma nu, eller det kanske inte ni tycker!? =) hihi. Låter som om det har varit bra och att du mår bra! Vore kul att ses snart. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback