Tidernas händelse

Handling:

Snapper och jag vilar ut på Paprika, Vero Moda i nordstan. Jag pratar med Rita i telefon ang snappers resa till London och hon själv lyssnar av sitt telesvar.

Det kommer plötsligt fram en kille.
"- Hej åh ursäkta mig..." säger han när han ser att snapper sitter i telefon. Han går tillbaka till sin plats och jag pratar fort med Rita. När han ska gå kommer han förbi igen..
"- Ursäkta mig, jag måste bara få säga... vilket söt blus du har!
"- Öhmm... tack! säger snapper tillbaka lite förvirrad.
(Jag sitter fortf med Rita men tappat lite koncentration. )
"- Ta den här !" säger killen med ett smil och ger en ihopvikt lapp till henne mellan pek och långfinger
( Jag sitter tyst i telefonen nu- detta är för spännande)
Snapper tittar på lappen...
" Nej tack det är bra"
( Nu ropar Rita i telefonen " hallå hallå?" Jag får återgå...)
"- Är du upptagen?" frågar han lite uppgivet.
"- Ja det är jag" svarar hon

Killen går sin väg... vi tittar på varandra och börjar storskratta och tror inte rikrigt det är sant! Snapper blev uppraggad av en kille som ville ge henne sitt hemnr. på Paprika av alla ställen! Modigt av honom men samtidigt pinsamt ;-)
"Detta kommert jag leva på länge" sa hon när vi gick...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahah du är riktigt bra på att skriva! haha.. Klockrent

2007-01-16 @ 22:15:48
Postat av: bettsy

haha.. va romantiskt:) försökte ringa dig idag.. men du jobbade antagligen.. jaja vi hörs nån dag. kram!

Postat av: maria

bettsy- nej jag jobbade inte. Å inte hade ja missat samtal från dej heller. Kanske ringde du hem när ja va på stan?

2007-01-17 @ 18:32:46
URL: http://sskmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback