Listan

Vad heter du: Karin Maria

Var bor du: Göteborg

Trivs du där: Jag trivs.

Brukar du läsa horoskop: Kineskiska i Metro :-) Där är jag hund!

Festar du mycket: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Öl får jag nog säga. Rött vin på andra plats.

Brukar du bli för full: Nej det brukar jag inte.

Äger du ett busskort: Ja, månadskort.

Vad åt du till frukost: Flingor, musli och mjölk, kaffe.

Nästa mål i ditt liv: Gifta mig och börja hela nästa del av livet- enormt spännande!

Hur svarar du i mobilen: " Ah Maria" eller bara " Maria"

Antal timmar sömn inatt: 9 timmar, 00.45-09.45

Sov du ensam: Nej Gary ligger jämte. Gos.

Din hobby: Shoppa är ju roligt, träna och läsa.

Vad är det för veckodag?: Onsdag. Alla hjärtans dag.

Vad åt du senast: Min frukost. se oven.

Vem fick du sms av senast: Helena tror jag.

Vem ringde dig senast: Gary på Rover igår kväll.

Godaste ölen du druckit: Oooh den är svår. Amerikans- Red seal, Brooklyn lager, Samuel Adamd winter ale, Sierra nevada ale, Anchor steam ale... för att välja några.

Vilka hårfärger har du haft: Röd, blond, brun. varierat med slingor.

Vad såg du senast på TV: På TV? Hmm... d va nog med Gary igår " Kvinnor, skägg å vax" tror ja det hette. Vi bläddrade bara :-)

Vad läser du för bok just nu: Karin Alvtegen " Skam" ligger vid sängen, Jungersen " Undantaget " åxå... inte börjat på ngn.

Längd: 163 cm

Skostorlek: 36

Hårfärg: Brunt

Vad gör du om ett år: Jag är iallafall nygift- så mkt vet jag!

Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte önskar- men det vore inte fel!

Dricker du: Ja

Vilken parfym använder du: "Euphoria" Calvin Klein, " Aqua Di Gio" Armani

Vilka skor använder du: Blir nog mina Crocs på jobbet som jag använder mest eftersom jag är där mest just nu! Annars mina 2hand stävlar från Saron, elr puma sportskor.

Dagens klädsel: just nu? Svart nattlinne med en av garys stora vita skjortor över. Senare? Ska gå till jobbet så det blir H&M mysbyxor, topp och luvtröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback