Nya köksstolar

Gary och jag vill ha nya kökstolar till vårt runda köksbord. Jag gillar verkligen bordet- det behåller vi nog länge för det går åxå lägga i en skiva och förlänga. Men de stolar vi har nu är dessa och jag vill inte ha plaststolar och jag vill inte ha svarta. Jag, vi, vill ha dessa istället. Enka snygga i trä som matchar bordet bättre!

Well kanske det kan bli så till våren när köket blir omgjort. Jag har ju åxå en idé om att måla om det blåa/gröna till en mer mild färg, kanske latte eller så...ljusbrun beigeaktig.

Vi får väl se hur det blir :)

Jag var f.ö. nere på sta idag och skulle köpa nytt duschdraperi... jg stod till slut på bolagret lääänge och valde mellan två helt olika. Bla.ett som jag tänkte skulle fånga upp trädetaljerna i badrummet.... men till slut efter både hannas och tjejen i affärens åsikter kom fram så blev det ett grå/silver/genomskinligt rutigt iställe. Som fånga upp det gråa. Jag köpte en tvålkopp och toaborste i stål på gekås- då det blir nog bra. Få se vad maken tycker sen. Men jag gillade verkligen detta brunaktiga åxå :)

Detta blev det inte.

Detta blev det. Lite dålig bild dock.

Bolagret har mkt fint!

 

Kommentarer
Postat av: mamma

tänk på när ni köper köksstolar, att det kan vara praktiskt när man har barn och så..att inte ha klädda stolar på sitsen, svårt att hålla fräscht och rent.

2007-12-07 @ 12:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback