Nya badrummet

Nu börjar det äntligen bli klart! På fredag är det inspektion- men redan nu kan vi använda toaletten iallafall. Så skönt att slippa springa upp och ner till källaren varenda gång :-)

  Ny toalett, nytt kakel, ny handdukstorkare, nytt bardumskåp, nytt handfat!

    Grått kakel under skåpet- mkt snyggt. Och jag älskar att det går i trä där inne också, mindre handfat än innan men större skåp.

  Ny dusch, papperhållare och handukshängare.

Ska jag bara in till stan och fixa duschdraperi, jag har redan köpt toaborste och tvålkopp i rostfritt stål att matcha :) jag funderar på ljusgrått draperi eller vitt eller ljusbeige... vad tycker ni?

nepp- maten väntar!


Kommentarer
Postat av: mamma

ser väldigt fräscht ut!! Grått/vitt draperi kanske...

2007-12-05 @ 20:10:43
Postat av: emelie

wow, va snyggt o fräscht!! :)

Postat av: bettsy

woooow:) superfint! det va värt att springa ner i källaren i några vckor va?? hihi puspuss ja tycker grått vitt som mamma

2007-12-06 @ 11:39:33
Postat av: Mikey

Världsklass! Bra eller dåligt med badkar då?

2007-12-07 @ 13:11:29
Postat av: Linn

Hallo där...hitta din sida idag! Badrummet blev ju jätte fint!Helt rätt drapperi och rostfritt!
kraam L

2007-12-12 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback