Mrs Mc´s lördag

Ja den va allt annat än rafflande måste jag säga. Igen.
Lite irriterad på min make för detta. Fredag till spillo- lördag till spillo och nu säkerligen söndag också. Sen jobbar han 13-14h/dygnet mån-lördag veckan som kommer.

Vad gjorde jag igår? Fixade iordning mitt badrum- mkt roligt iofs! Jag rensade lakan och handdukar och flyttade om lite, fixade hallen och gick upp med saker till förrådet på vinden. Jag har också börjat samla kort till ett bröllopsalbum- det tar tid för många kort är fina och slkijer mkt lite på- men det är roligt!

Sen tänkte jag att jag va tvungen att åka ner till stan och titta på chelseamatchen efersom jag nog annars inte fått träffa min man alls- niklas och han skulle göra ngt efter nämligen. Så jag hänkar och dricker cola, vatten, juicer om vartannat och försöker få oss att äta och sen åka hem. Så kl 22.30 orkar inte jag mer pga höggraviditet och tar bilen och åker hem. Ber min man att inte bli sen- han kommer 02.30. Jag som inte kan sova när han inte kommit hem ligger vaken och väntar. Väl hemma är det snarkning på högnivå=jag kan fortf inte somna.

Synd när man har en hel helg ihop att det ska va svårt att prioritera.
Hur blir dagen nu då? Jo- jag går upp, duschar och visar ingen som helst hänsyn så att han kan sova vidare. Får väl äta sjäklv eftersom han inte går upp och ändå inte kan äta när han gått upp. Sen får ja vänta helt enkelt på att det ska passa honom att göra ngt- han ska jobba under dagen och göra kalkyler så jag funderarpå att ta bilen och skita fullständigt i honom idag. Mkt irriterad och arg. Avskyr när det blir såhär.

Nästa vecka jobbar han som sagt mån-lör. Och söndagen är redan bokad för chelsea-arsenal. Men då är det två veckor till ankomst för bäsen så då blir det inga öl minsann. Ska ja se till.

Jaha. Jag var tvungen att skriva av mig.

Nu dusch.

Kommentarer
Postat av: bettsy

Hej Älskade siss. hoppas att söndagen blir bättre. RInger dig ikväll!! pussar o kram från snart moster elisabeth

Postat av: mamma

han borde skämmas.

2007-12-09 @ 17:26:10
Postat av: mamma

Hoppas att veckan blir bättre i alla fall...trots arbetet! Nu är det en vecka kvar tills det anses normalt att föda.....14 dagar innan och 14 dagar efter...

2007-12-09 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback