Mitt 2007

Idag är det sista dagen på 2007 och planerad BF för oss! Detta året har nog varit det mest fantastiska i mitt liv än så länge- och det har bara rusat iväg för oss. Här kommer vårt 2007 i bilder :)

Januari:
Vi förlovade oss 25 dec 2006, så i januari blev vi bjudna på middag i Henån!

Februari:
Dags för första resan i bröllopsplaneringsanda till London. Snö har vi aldrig aldrig sett där så vi va tvugna att ta kort. Sedan låg den en halv dag :)
Vi spelade beachvolleyboll inomhus ett stort gäng vilket va mycket mycket roligt!

Mars:
Melodifestivalyra med tillhörande glamourkväll. Ett måste i feb-mars och schlagertider!
Dolly Parton konsert i Scandinavium!
Två veckor i Thailand!

April:
Vi får i April reda på att vi ska få ett litet kärleksbarn!! Lycka!

Maj:
Vår andra resa till London för bröllopsplanering.

Juni:
6 juni blev vi bjudna på en fantastisk båtresa i Göteborgs skärgård!
Punktering på väg till Borås och Fotbollskväll hos johannes, 6 juni :)
Hela familjen i Dalsland för att renovera vår sommarstuga.

Juli:
Vår tredje resa över till London för att planera bröllop fick bli en lång resa för lagens skull. Annars hade vi inte kunnat gifta oss där. Så vi gjorde en bilresa från Glasgow ner via Leeds till södraste England. Där såg vi bla. Stonehenge.
Vi fick i slutet på Juli se vårt lilla hjärta på fösrat UL och det va helt underbart och otroligt stort!

Augusti:
Min 25-års dag firades i Henån med familjen!

September:
Min möhippa arrangerades helt utan min vetskap 15 sept- en kanonrolig dag med många av mina kära söta vänner!
VI fick också se vår bebis i 3D UL och det va en häftig känsla!

Oktober:
image456

November:
Första pepparkaksbaket hemma hos Johannes i Borås, följt av spel med glögg!
Christina och Macke fick sin lille Max 21 nov!

December:
Julfirande i Henån och i Alingsås med nära och kära!

- Magdalena och Fredrik fick sin lille Liam 14 Dec!

Det har varit ett härligt år och det stora väntar oss fortfarande! Vår lilla bebis och vårt underverk kommer till oss under 2008 och ger en fantastisk start på det nya året!

Jag önskar verkligen alla ett Gott Nytt År!
Ta hand om varandra och unna er vardagslyx emellanåt- det är ni alla värda!
Livet är verkligen något speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback