Bettsys och Freddans lista..

Kommer du ihåg när... jag och Elisabeth skulle gå och hälsa på joachim när han jobbade på fyndlagret HA HA HA


När ingen annan ser vågar jag... äta upp en hel chipspåse själv. 300 g.


Tillsammans med min partner älskar jag att... bara vara.

Om jag skulle vara ett djur skulle jag... va en fågel, eller en kossa. Kanske T-rex utan några fiender! :)


Om jag vann tio mijloner skulle jag... Köpa våra hus, betala våra lån, köpa våra bilar, ge till familj.

Om jag skulle ha kommit på en uppfinning skulle det ha varit... Ingen aning tyvärr.


Om du skulle tvingas äta någonting resten av livet skulle det vara..... en god köttbit. Eller sallad. Lasagne kanske.


OM jag skulle välja ett århundrade ja inte lever i nu skulle det vara.... 1500-tal

Därför att... då levde Tengel av Isfolket . Å ja hade förfört honom i ngn vit klänning och gift mig med honom :-)

Om jag hade EN övernatydlig kraft skulle det vara.... Hmmm...göra mig osynlig kanske?



Om jag skulle vara en annan person över en dag skullle det vara... Gary för tillfället. För å veta hur han egentligen tänker under en dag.



Den sista personen jag skulle vilja byta till under en dag.... En på jobbet. En kvinnlig arb.kamrat.


Kommentarer
Postat av: Bettsy

Haha. Vilka
bra svar Maria.. hihi. jag glömmer aldrig min skräckupplevelse på fyndlagret:-)

2007-12-01 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback