Bebisbesöket

Idag åkte jag till in vän Ch och hennes lillenya pojk Max som är två veckor och två dagar gammal :)
det var så mysigt och han är en så snäll och harmonisk liten man som sover och snarkar och helst vill att man ska bära på honom och sova i famnen. Kikar ibland med ena ögat för att kolla läget men somnar sen om igen och snarkar ha ha ha han va för söt! jag längtar efter vår! Och Ch var jättefin, gått ner nästan hela magen på två veckor!


Sedan kom hennsa sambo hem och jag skulle precis gå- då säger han " vänta lite, Ch hämta saxen" varför undrar jag. Då visar det sig att jag åkt genom hela staden i min nya allvädersjacka utan att klippa bort prislappen och extraknappen i sin lilla plastpåse ha ha ha :) Så roligt och lite pinsamt!

Jag åkte vidare till Gary som bara " måste åka till rover för hans kompisar är där och dom har beställt 1 kg hamburgaren" och den var han tvungen att se. Så vi hängde i köket medans dom blev gjorda, 6 st. Niklas och hans fru kom också dit på hans lediga dag ( gary är också ledig) för att titta på denna enorma hamburgare. Mari hade tom kameran med sig så då fick ju jag också ta lite kort. Så rolig va min fredagkväll :)

Stora brödet jämf. med normalbröd ovanför
Normalburagre vs. 1 kg burgaren

MASSA kött


Jag har ikväll gjort iordning i badrummet och premiärduschat. Mkt godkänt.
Nu ska det inhandlas en badrumsmatta och en vagn i grått från Clas Ohlsson. Den jag har är blå. Vill ha en grå.

Nu- sängen och en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback