Örhängen

Igår hämtade jag ut mina örhängen till bröllopet och jag är såå nöjd! Visst är som söta?



Bettsy och jag möttes upp på stan en stund efter jobbet och kikade lite i affärer
Idag blev det:
- John Frieda balsam för brunetter
- John Frieda inpackning för brunetter
- Mamma tröja, svart, från Gina Tricot
- Sebastian Clay vax

John Freida´s produkter är bäst i test hos mig hittills. Dyra men bra och luktar gott! Shampot är otroligt drygt!

Vi lunchade på pasta caprese på kungsgatan och det va gott och mysigt!

Just nnu funderar ja på hur ja ska göra våra vigselhäften... hmm... min morbror påminde mig om att det faktikst bara är 7 veckor kvar.
Till helgen åker Gary till London så då har ja hela lördag och söndag på mig att skissa och köpa och planera :)

Nu- dusch och tvättning av hår så att det luktar kokos!

Kommentarer
Postat av: Hello

Clay wax är ju bara bäst. Så är det bara =)
Krams!

2007-08-30 @ 05:14:23
Postat av: Maria

ja- jag har tagit tipset från dej :) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback