Nya produkter

Min söndag var lugn och harmonisk och vi tog en sjusovar morgon Gary och jag- tjejmiddagen drog ut på tiden ;-)
Vi åkte till Alingsås och kollade på Chelsea som spelade semifinal i FA cupen... väldigt spännande. Tilll slut
vann de dock i tilläggsminut. Gary och svärfar sitter i vardagsrummet- eller nej de står- och skriker och jag och svärmor kan inte höra vad vi säger i köket ha ha ha...så nu är det final i FA cupen då 19 maj. Just den helgen vi har bokat att åka till London. Hade jag ju ingen aning om. Och gary visste ju inte att jag valt den helgen. Men nu är han glad för det.

Jag fick också diorshow mascara av svärmor igår- kul å testa den!
image127 Jag älskar också min nya parfym som jag köpte i bangkok- elr Gary köpte åt mig på min begäran innan han kom hem. Jag har haft Euphoria, Calvin Klein i ett år och den är slut så jag ville ha en ny lkadan. Gary kommer hem med Euphoria Blossom som jag aldrig sett och som inte luktar som "min" parfym. Visar sig ju då att denna är splitterny och väldigt god! Nu har jag kommit in i den iallafall- varm rekomendation!
image128Nepp- nu ska ja äta lite- sen bär cykeln av till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Hello

efter åratal av sunkiga maskaror hittade jag tillslut en favorit! och det var en dior :) mycket bra grejjer!

2007-04-17 @ 21:41:48
Postat av: Maria

A- fast masterpiece maxfactor är kanoners kanon den med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback