Efterlängtad comeback

Nu är gary tillbaka med sladden till kameran och datorn så nu kan jag lägga in kort hihi..

Dagens outfit ( efterlängtad?)

image116  image117

- Topp, H&M
- Denimbird stup, Lager 157
- Midjekavaj, H&M'
- Döskallesjal, ASOS.COM
- Svarta ballerina med rosett, skopunkten, ( tredje säsongen, otroligt för att vara mig. Favvisar!)


Idag har bettsy och jag kollat klänning ... igen.
Mkt viktigt.. å långa leberans tider på dem så jag måste bestämma mig snart.

Men det går bara fint!

Kommentarer
Postat av: empa

Va fin du är!! Och jisses så brun!!

Postat av: Hello

very nice outfit!!

och på månd får jag se klänningar =) looking forward!

2007-04-10 @ 20:48:20
Postat av: Hello

very nice outfit!!

och på månd får jag se klänningar =) looking forward!

2007-04-10 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback