Aktuella ämnen

Hjälmar är ju också ett roligt ämne att blogga om på en modeblogg... eller en " jag tar dagen som den kommer blogg" . Efetrsom jag spenderar extremt lite pengar, elr rättare saGT INGA, PÅ KLÄDER OCH SÅDANT JUST NU ( caps lock jag orkar inte ändra) så känns det inte så roligt att leta bland allt snyggt som finns!

Det får bli en vardagsblogg helt enkelt!

Soffan och jag har just varit på rover och tagit en öl. Soffan tog en jag tog två.
Det var mysigt och nu ska jag lägga mig. Pratade med the love of my life innan, hon är i sundsvall,  och messade the love of my life 2 som fortf är i thailand. Honom hämtar jag tidigt måndag förmiddag- jag längtar!

Jag har hittat min klänning.
Och jag är lyckligare än någonsin! :-)

Kommentarer
Postat av: bettsy

Du kommer bli den vackraste bruden! såå fin..ja längtar!!! o idag komme rdu hit.. wiee. psuspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback