Shopping från London

Jaha- nu är jag tillbaka och jag är mkt nöjd med resan!

Lördagen gick åt till att kolla på fotboll på Fulham´s arena, Craven Cottage, vi fick  biljetter utanför som tur va. INTE BILLIGT! Men ändå. Det är en liten arena och vi kom välsigt nära spelarna nere vid målet- det var perfekt!

Söndagen åkte vi till Camden Town och cmden market där som e poppis som attan! Väldigt roligt att går där och vi hittade ett helt nytt stråk med bara mat denna gången- känndes lite som tahiland som alla kineser drog i den och ville att man skulle äta just där :-)

Shopping:
- Svart trenchcoat
- Crocs, ljusblåa
- Overknee strumpos, två st.
- Rött brett skärp i en av många underbara vintagebutiker Tyvärr han jag inte gå in i dem för vi upptäckte dem försent.
- Grå klänning, lite lös, till tights

Måndagen va vi inne i west end, promenerade i ösregs över oxford street och ner till Picadilly där vi hamnade på varuhuset Lilywhites. Där har dom alltid rea på alla sportkläder och artiklar du kan tänka dig. 5 våningar bara sport. Sedan tog vi lite underground till Fleet street och letade upp några pubar som vi blitt tipsade om- Både bra och dåligt.

Shopping:
- Burberry halsduk
- Lonesdale, Mysbyxa-tröja

Very nice!






Kommentarer
Postat av: Empa

Oj, riktig stor shopping!! härligt... burberry halsduk? inte billigt eller? ses snart ja, puss!

2006-09-27 @ 09:11:40
Postat av: maria

empa- inte äkta :-) Ser ut som en bara. Jag tycker dom e så fina!

Postat av: empa

jättefina är dem, skulle oxå vilja ha en!!

2006-09-27 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback