Listan

Från emelie..


Idag
:        Sjuk, kollar på Criminal Minds.
Igår:        Jobbade kväll på 27:an
I förrgår:  Kom hem från London kl 15.
I morgon:      Vet ej- troligtvis hemma från jobbet.
I övermorgon:       Bjuden till Jenny o Emelie men jag får se hur jag känner mig.
Humör just nu:        Trött
Väder:      Grått men uppehåll
Bästa egenskap:  Jag är nog omtänksam
Sämsta egenskap:         Slarvig, lat, osocial emellanåt
Favoritmånad:           December och augusti
Tv eller film:            Film och Prison break
Bok eller tidning:           Bok och veckans nu
Bar eller nattklubb:          Bar först- sen nattklubb ;-)
Arbete eller skola:        Arbete
Morgon eller kväll:        Kväll absolut
Klädsel just nu:            Mysdress
Sällskapspel eller Tv-spel:         Sällskapspel, men Hamnar jag framför TV-spel sitter jag där läääänge
Kramas eller pussas:              Båda lika samma
Promenad eller bio:                Vad är det för val? 1a dejten? Då säger jag promenad.
Öl eller vin:                 Öl... emellanåt vin. men det har hamnat enormt i skymundan måste jag säga.
Godis eller snacks:            Chips.
Byxor eller kjol:                  Klänning ovanpå tights
Senast sedda film:           " Hotet inifrån"
Komiker:                           Robert Gustafsson
Skådespelare:                      Johnny Depp
Artist:                                   Just nu- Katie Melua och David Gray
Stamgäster på din blogg:       Skulle gissa på Emelie, Jenny, Hanna, Mamma och Hello
Förhållande eller singel:          Förhållande nu. Men vad jag föredrar? Båda är lika trevliga.
Kärlek eller vänskap:              Båda två
Glasögon eller linser:                 Glasögon när jag kör och kollar på vår minimala TV ( ja vi ska köpa ny nu)
Storstad eller småstad:           Både och. Storstad är mer tillgänglig medan småstad är mer mys.
Stökigt eller städat:                     Stökigt. Alltid stökigt. Suck.
Restaurang eller hemlagat:          Restaurang om jag väljer mellan det och mitt hemlagade. Defenitivt restaurang.
Tävling eller lek:           Finns inget som heter Lek. Tävling :-)
Jacka eller kappa:           Både och.
Stark eller svag:              emm... svag.
Brun eller blek:                Lite mittemellan.
Favoritbutiker:           H&M, M&S, Asos.com, Zara
Favoritnöje:                     Träffa flickorna, ta en öl och tjata med Gary, läsa.
Favoritmat:                           Indisk och Thai, äkta i thailand.
Händer eller fötter:               oh my god händer! Jag rör inga fötter. Mina bröder och jag har fotfobi :-)
Sparare eller slösare:                Både och beror på vad som händer runtomkring.

Kommentarer
Postat av: SNAPPER

du ska känna glädje kärlek och vara extra festsugen på lördag det vet du va!!
pussis
KRYA!!!!!

2006-09-28 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback