Listan

Listan har jag sett hos många men tog den från Empa :-)


Vad heter du?  Karin Maria Simonsson


Vart bor du?      Göteborg

När är du född?    20 aug 1982

Beskriv din stil med 3 ord?    Secondhand blandar H&M

Vad innebär mode för dig?   Att blanda stilar å tids epoker, mixa allt man kan!

Vilka är dina favoritaffärer, butiker?   H&M, Zara, Asos.com, second hand

Shoppar du second hand?  Mer än gärna!

Vilken är din favoritdesigner? Ingen aning

Vad är din favorit i höst?  Tights o klänning elr lång tröja

Hur mycket shoppar du för i månaden? Olika. Beror på va ja bestämmer mig för. Kanske runt 1000 lappen.

Dyraste plagget respektive billigaste? Dyraste är nog skor- har inget dyrt klädesplagg direkt förutom jeans. Billigaste är välan skärp fr Saron second hand- 5 kr.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?  Nej det tror jag inte. Är jag singel och fabulous gör jag nog det annars inte :-)

Brukar du tröstshoppa? Ja visst!

Högklackat eller lågklackat?  Högklackat

Vilken är din drömväska?  Hmm..ingen direkt som jag vill ha. Inte så mkt för väskor egentligen. En dior clutch isåfall.

Vilket blir ditt nästa köp? Du ingen aning- men resa till London ligger ahead så det blir ngt därifrån.

Favoritblogg? Empas, englas, hannas, sigrid å emmas.

Vilka är dina stilikoner?     Mina kompisar runtomkring mig. Blandar mkt!


När upptäckte du ditt intresse för mode?      För ca tre år sen... å mer när ja träffa emelie :-)

Vad vill du jobba med i framtiden?         Jag är på vägen till Barnmorska.

Favoritplagg just nu?      Just nu är det tights,stuprör, shorts och hängslen.

Favoritaccessoarer?    Örhängen för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback