Bokbeställning

När man är sjuk finns inget mysigare än attt läsa en bra bok med en kpp te till.
Fick tips av
Empa att adlibris har fri frakt!

Dan brown  Smekmånad   skam  July   Peter R

- Dan brown, Änglar och Demoner, har jag alltid velat läsa ändå.
- J Patterson, Smekmånad, lät bara så bra!
- Karin Alvtege, Skam, verkar väldigt gripande, hittade fer av henne men får ge denna ett förök först.
- July Gregory´s Mamma sa att jag var sjuk, hittade jag på flygplatsen och ville köpa den då.
-Peter Robinson´s böcker har vi alla än så länge och vi älskar dem både Gary och jag! En märklig affär är säkert inget undantag!!



Kommentarer
Postat av: empa

har en bok här hemma som heter svek, även den av karin alvtegen. har inte läst den, men den ska visst oxå vara riktigt bra!!

2006-09-28 @ 16:13:13
Postat av: maria

Ja- den såg jag med. Den verkar bra! Kan ju kanske låna din bok om denna är bra :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback