Utmaningen

Empa utmanade mig :-)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Hon blev lite säkrare och gick fortare, förökte finna en hemgjord ritual för kristnande. Flickan drog  ivrigt i henne för att skynda på" Isfolket nr 1 TROLLBUNDEN. Enligt mig den bästa av alla!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Kanten på skrivbordet och godispåse sen igårkväll.

3. Vad var det senaste du såg på tv?

oj oj det var nog vänner repris igår på förmiddagen. Jag ser sällan på Tv fakttiskt..

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11.00...  nära nära hon e 10.59 :-)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ngn sopbil utanför fönstret och dagiset på hörnet. De är ute och leker.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Inte vart ute idag... igår va det när jag hämtade Gary på Rover när han slutat.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Emelies blogg .. såg denna utmaningen

8. Vad har du på dig?
Boxer och sidenmorgonrock...mörkblå

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
nepp inte vad jag minns... i början på natten va det ngt som störde mig i drömmar så jag vart tvungen att gå upp en sväng. Minns inte vad det va dock.

10. När skrattade du senast?
Igår när jag hämtade Gary... å när jag va på filmkväll innann det :-)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Två datorer, skrivbord, tre hyllor med bäcker och pärmar och en trasig Tv längst bort.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej det har ja nog faktsikt inte..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rolig!

14. Vilken var den senaste film du såg?
Det var nog början på Ice age 2.. hann inte se klart den häromdagen... nej gud det va ju igår- ja va på filmkväll! Vi såg " The notebook" eller dagboken som den heter på svenska. Så underbar fin film! Velat se den ända sen vi va i australien.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
köpa? Hus i London och i Sidney och i Surfers. Skämma bort mina nära och kära!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag älskar att duscha- ibland två gr om dagen och jag står lääääänge. Ibland sitter jag ner också :-) fast det vet nog ngn om. Iaf mamma..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Vårdlidandet

18. Tycker du om att dansa?
Javisst! Gick salsakurs- otroligt roligt!

19. George Bush?
Nej tack.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke: James, Fletcher
Flicka: Elliot

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jadå! London och Sidney. Sidney är iofs längt bort så helst London.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen Maria :-)

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback