Stressig dag

Idag skulle jag, efter jobbet, ner på stan fort fort  för att köpa resterande röda plattor till badrummet för att sen hinna hem och posta davids böcker innan kl 18.00 så att jag kunde åka ner på stan igen och träffa christina innan kl 20.00. Phu..

Plattorna hade de 25 st av kvar- jag behövde 30 st. Suck. Så det fick va. Springa tillbaka till vagnen för att hinna på 1,5 timmas regeln så jag slipper stämlpa två ggr- kommer fram genomsvett ( har det varit 25 grader uta idag eller? Det är ju för sjutton mitten på oktober! ) Springer upp i lägenheten för att packa ihop min klänning jag sålt för att ta med den till ICA och väga samtidigt som jag ska posta davids böcker. Jag hinner!! Lätt trött och mycket varm sätter jag mig och ringer christina och ber om ursäkt att jag inte hann ner till henne - jag är bara människa. Får plötslig energi och vill gå på bio- INGEN SOM KAN! Ska jag gå själv? Jag har gjort det förr..

Chattar med Hello från andra sidan atlanten..ringer Sofia på Lisse och hon påminner mig om att vi skulle ju på Bio på torsdag kväll. Har jag lovat det? Jag har också lovat Stina att umgås med henne på torsdag kväll och även har jag lovat att skjutsa madde till Landvetter på torsdag kväll. Jisses. Jag kan ju inte dela på mig och måste allt hända på torsdag :-) Så jag ombokar torskväll till en middag med film med Sofia efter jag skjutsat Madde- Stina får ja ta en annan dag. ( måste bara ringa henne och säga det)

Så- ingen bio. Jag är helt slut.
D-HLR kurs idag på jobbet- jag hoppas ingen får hjärtstopp i sängen när jag jobbar för det var jooobigt att göra kompressioner kan jag säga! Jag kom ingen vart.

Kan jag lägga  mig nu tros?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback