Listan

Kul =)


Tre platser jag vill resa till:
- Sydafrika
- New York
- Australien...igen
- Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- Min blogg
- Babynätet
- Empas blogg
Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- Rörande filmer
- När jag mår dåligt
- Om jag skadat mig ;-)
Tre filmer jag aldrig får nog av:
- Dirty dancing
- Boondock saints
- Snatch
Tre serier jag aldrig får nog av:
- CSI
- CSI N:Y
- CSI Miami
Tre platser där jag intar ett lugn:
-
I duschen
- i Henån
- Hemma i vår lägenhet
Tre saker jag gör när jag är hemma ensam:
- Duschar
- Surfar runt, kollar på serier
- Läser
Tre program jag skrattar åt:
- Two and a half men
- Scrubs
- Cold feet
Tre jobb/yrken jag haft:
- Vaktmästare
- Vårdbiträde
- Förskolelärare
Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Barnmorska
- Läkare/kirurg
- Psykolog
Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Sova
- Skriva emellanåt
- hmm...vara jag :-)
Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Städa bättre och oftare
- Engagera mig mer och bättre i räkningar och ekonomi
- Cykla mer hihi
Tre saker jag har om tio år:
- Jobb som barnmorska
- Flera barn
- Hus med Gary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback