Kvällsmaten

mmm... två ägg är kokta, tre knäcke( slut på bröd får handla imorgon) med skinka och tomat är bredda, en kopp te- äpple är bryggt...   min bok väntar på mig i sängen- nu e den rikrigt bra! Som alltid!
Så mys mys på fredagskvällen.. uppskattar ibland faktiskt att vara ensam i lägenheten även om jag helst myser med Gary.

Å min La redoute beställning kom idag och min H&M, eller delar av den. Andra delen kommer v. 47.
Det får jag hämta imorgon tjohoo!

Jag har inte träffat min henån familj på länge- jag längtar efter er!

Kommentarer
Postat av: empa

vad har du beställt från laredoute?? =) nyfiken i en strut. och H&M! VISA!! =)

2006-10-06 @ 22:05:36
Postat av: maria

H&M va ju det som ja sa när vi åt tex mex, 98 kr tröjorna och röda jeansen..å så kom ja på att det va 49 kr mysbyxan åxå :-)

La redoute va nattlinnen mest- visar ja inte hihi

Postat av: empa

jooo...visa ;)hur var mysbyxan? har oxå beställt men inte fått, snyft!

2006-10-06 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback