Inredning

Det är så roligt! Jag är inte speciellt duktig- jag är för otålig :-) Men jag tycker det är roligt!

Idag har jag varit runt på stan och kikat i inredningdsbutiker.. mest till vardagsrummet. Där har vi brunmålat med vitbeige fondvägg. Hittills har jag haft brun aktiga detaljer men nu ska jag bryta av med turkos helt! hoppas det blir tufft! Bild kommer senare ikväll...

Idag blev det:
- Lagerhaus, Östra hamngatan
-
Duka Home, Östra hamngatan
- Josephssons, Korsgatan
- Village, Korsgatan
- Indiska, Kungsgatan

Märkte att många butiker låg i närheten av varandra - smidigt!

Är inne på att ha bruna detaljer i somvrummet- men jag vågade inte köpa så mkt till det. Får testa lite smått första :-9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback