Godsaker

Idag har jag och G vart på IKEA igen- bra å ha honom med! Han blev minsann inspirerad at göra om sitt arbetsrum (vårt) helt! Ut med det gamla och in med det nya. Idag blev det klädhängare till hallen, klädhängaretill sovrummet, torkställ- jag avskyr när han hänger sina halvtorra tröjor över hela lägenheten :-), en lampa att ha i vardagsrummet vid fönstret- den enda G kunde tänka sig- jag ska byta ut själva...tratten eller vad det heter till tyg istället så kan det bli bra, gardinstång till vardagrummet också men de här ändarna.

Vad jag ville köpt men som han inte riktigt gillade va en matta till vardagrummet, och en eller två små pallar.

 Men vi hittade lite iallafall... nu kom ja på att ja glömde ta fästen till gardinstången..åh så typiskt.
Få se om ja hittar på stan imorgon.

Vi skulle köpa detta skostället och sätta två på varandra, då får våra skor plats hihi... men de va slut så ja ska återkomma. de hade satt upp det så på IKEA och det såg så häftigt ut!

Sen kollade vi på de här stolarna till köket som jag verkligen gillar!

Mmm.. får smida vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback