After dark- Outstanding

Ja det va det bästa jag vart på! Och Christer Lindarw är min nya idol. Han har snyggare ben än många kvinnor och han är man :-)

Jag gav gary och mig biljetter till showen i 4 års present i Juni och nu vart det ikväll då. Det var verkligen så bra! Jag älskar när kända människor har sån distans till sig själva att de kan göra narr av sig själva så otroligt! Det blev så kul!

Min outfit för dan/kvälllen:

afterdark  afterdark1

- Svart linne, Lager 157
- Kofta, H&M ( NY!)
- Svarta tights, Gina Tricot
- Svarta ankelboots, Skopunkten.
- Hjärthalsband, Mox Design

Jag fick mina andra paket idag också- bl.a. mina böcker! Ska bli så kul att börja läsa dem!

Nepp nu ska ja och Gary kolla på Prison Break.



Kommentarer
Postat av: empa

fin du var i koftan!! var den inte stickig?? hihi! =)

2006-10-04 @ 23:51:38
Postat av: maria

Nepp- jag tyckte inte det! Men jag känner inte det så lätt faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback