Söndagsmys

Sofia visade mig sin nyårssvass som hon kallade det hihi igår- som f.ö. va mycket mycket trevligt- och den va så tjusig! Så- kanske ska kolla in en till mig också snart.

Inga klappar i huvudet ännu- såhär sen är jag ALDRIG!
Tips från mina syskon tack om ni läser ;-)

Fars dag idag! jag messade honom förraveckan i tron att det var då ha ha- får ringa honom igen idag då. Gary och jag slappar och myser här hemma och ska ut en sväng i det vackra höst/vinter vädret!

Grattis till Malin och Anders som förlovade sig i fredars i Köpenhamn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite coola smycken ringar halsband, eller en nässesär (eller hur man stavar till de)fylld med massa roliga saker, typ smink krämer eller vantar oi mössa eller en halsduk eller nåt sånt. Men roligast vora den här nässesären fylld med saker:) pusssss

2006-11-12 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback