Söndag

Igår bjöd j ag mor pch far på middag med enledning av hennes födelsedag oh det blev jättelyckat och så roligt! Dock ska jag aldrig mer göra Wallenbergare :-) efter låååång tid blev de äntligen klara och smakade fktiskt bra! Men det tog alltför lång tid att göra. Exotiska frukter till efterätt- mycket lyckat!

Mor lilla mor fick tre sjalar av mig och hon blev så glad för hon " har kommit på att man kan ha det" nu som hon själv sa :-) Hon är så go.

Idag är det söndag och Gary och jag ska ner till plain kitchen och kolla på chelsea. Åker bussen ner till stan och promenerar upp på avenyn, genom Vasa och Haga upp till Plain. Ska bli mysigt med en söndagspromenad!

fressten tack empa för info om din klänning från asos- jag började just undra varför inte min kom också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jättegod mat och väldigt trevligt!"
Och så fint ni hade fått!!!! Vi blev alldeles förtjusta i det röda badrummet, det turkosa i vardagsrummet, det fina matsalsbordet och stolarnal, och hur bra det blev i hallen!

En av de trevligaste födelsedagsmiddagar jag varit på!!

Kram
mamma

2006-11-08 @ 21:12:08
Postat av: Anna-Karin

Hej!
Har verkligen saknat dina rapporter, blev bortskämd med dem från Australien, men nu har jag tack vare mamma fått tag på dig igen! Roligt! Nu ska jag försöka ta mig fram till Elisabeth oxå - är det nån mer av er syskon som bloggar? ( Blir riktigt sugen själv . . . måste bara hitta ett bra alias, så man blir tagen på allvar! ) Kram, faster

2006-11-09 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback