Vinnarna

Eurovision är över


Åh jag vet inte vad jag ska säga. Hon e mina absoluta favorit. Och jag kan för allt i världen inte förstå vad som va så bra med Bosniens låt? En smörbalad som vilken som helst... bara att inget förstår vad han sjöng! Finns det så många länder runt omkring som ger sympati 12:or? Svea ligger fel i europa för att få poäng helt enkelt :-) Men 5a e super!

Misstänkte nästan att Finland skulle ta hem det- alla på jobbet älskar dem. Å gary också.
Vi tyckte att han här va söt men kunde klippt sig och sippat damen i pianot ..

Well- nu låter som att jag är ett stort Fan av Mello fetsival- och det är jag också hihi.. mycket engagerad i vem som får 10or och 12or. Slipper kvala- men undrar just om det är "slipper" eller om det är till fördel. På resultatet verkar det ju som att det är en fördel.

Nepp- ser fram emot nästa år!




Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Carola var kanon, men Lordi var..en jäkla showsvårt att tävla med pyroteknik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback