Två outfits

Hann inte lägga in igår innan vi gick iväg... men detta hade jag på mig;



garys skjorta
svarta stuprör, denimbird
Pumps, din sko.

Nu ska ja dra iväg till jobbet- urk. Känner inte för det alls just nu. Vill bara gosa ner mig med en bok och en god kopp Te.



Randig klänning, H&M
Vita leggings, lindex
Skärp från Saron.
Väska, DKNY

En sak till- i söndags när ja va hemma tittade jag på gamla saker från när ja yngre. Hittade en ansökan till Robinson, den va på 2.5 sida och i Limerickform!! Snacka om att ha tid :-)
Jag kom inte med kan tilläggas.. tror det va 2001...

Kommentarer
Postat av: Persita

Snygga Outfits =)

Postat av: Jess

vad snyyyggt! speciellt det översta

2006-05-31 @ 19:45:05
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback