Till min klänning

Det är några tillfällen jag ska klä mig fin i sommar å har liksom empa önskat mig en "Clutch" ( flashigt namn v'ärre hihi) Empas e snygg men jag vill ha dessa två!

Jag ska på dop- kan man ha axlebandslöst? Jag vet -jag borde veta och enligt mig själv kan ja ha det!
Vad jag vet är att man inte ska ha rött i kyrkan och vitt på bröllop- men axelbandslöst? HELT OK!

Igår körde jag bilen för första gången och den stod lte parkerad i uppförsbacke och jag hittade inte riktigt dragläget på den så ja la i handbromsen och letade upp det istälet för ja va rädd att ja skulle backa på bilen bakom. DÅ ja gasar låter motorn sådär"wrooom" på plats och med ens Gary: " VAD HÅLLER DU PÅ MED! VAD ÄR DET DU GÖR!"  Lugn och fin älskling jag försöker hitta dragläget! " JAMEN DU GÖR FEL!!!!"  suck..mer hysterisk människa fick ja leta efter :-) Detta va under de två minuter det tog för mig att köra iväg..
My god, har aldrig sett honom sådana. Han ska tvätta bilen en gång i veckan HA HA HA.. jag har lovat att tvätta den emellanåt. Annars blir det inte gjort vet jag av erfarenhet :-)

Al right, de kom och hämtade Maj idag- hon har trots allt vart lugn å fin.Förutom igår när det va "catfight" på parkeringen och hon hoppade upp i fönstret, 2a våning och morrade och morrade. " så så Maj- tänk på att du snart är 20 bast och bara äter räkor :-) Du skulle inte komma långt"

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback