Sunday bloody sunday

Fast det är inte så farligt måste jag säga. Vi trodde minsann att det skulle vara full rulle på campingen utcheckning efter Kristi flygare- men icke! Kajsa kommer in med andan i halsen i tron att jag verkligen sitter i klistret- som det brukar vara på söndag- och jag möter henne med aftonbladet.se framför mig och en redbull i handen :-) Här är allt lugnt! hihi...

Slutar halv tre.. idag ska jag och gary på
bio. Yey! Längesen man va på bio och åt  obligatorisk popcorn... går inte annars! Blir antingen "Mi III" eller "Da vinci koden" 

Idag är det mors dag- undrans just va jag ska göra för min mor.

Denna är söt för övrigt.. å denna är också cool! Känns Maria...
Gillar när det inte sitter så hemskt tajt alltid... som denna här.

F.Ö har jag jobbat sen kvart i sju och Radio City har nog en platta på repeat på söndagar för samma låtar går om och om igen efter varandra exakt! Trist..

Kommentarer
Postat av: hanna

oj va mkt du har hunnit skriva nu:o)
hihi,
snuygga kläder.
pousss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback