Skogarderoben

Well- jag är ensam hemma och snyter mig och hostar om vartannat :-)
Så vad kan pigga upp mig mer? Jo- att gå igenom min skogarderob och så tänkte jag visa den lite!

Ballerina

                                     

                


Sport

      

Pumps

                                 

              

Kilklack

                                    

Sandaletter/slipin

                                  

                                    


Vinter/stövel

                                               

                                    



Ja, det var nog alles :o) Love them!

Cheers

Kommentarer
Postat av: emelie

va mkt skor du har flicka =) finfina! har du använt de röda pumpsen från saron? de är ju så snygga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback