Sjuk

    Åh jag har så ont i halsen. Väntat ett bra tag nu med att ringa Tess om att jobba eller inte så nu kan måste jag gå iväg. Börjar kl 15 och stänger 23.30.. kvällen blir nog lugn.
Mammas pizzbullar och Te kommer nog göra susen framåt 17-20 :o) Hon är bäst!

Rolig dag igår! Blev inte Bio- vi var för sent ute. Dom är poppis. Istället blev det powernap och sen iväg till Rover vid ca 23 och prova de öl som kommit in som Gary enligt pelle " bara måste prova" Jag körde bilen. I love it still. Vi var hemma kvart i fem på morgonen och jag hade inte ens märkt att det vart mörkt ha ha nu blir det ljust tidigt minsann- härligt!

Bra att vara uppe till halv fem när man är dålig. Ser min mamma framför skaka på huvudet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback