Mina fynd!

I förrgår satt vi hos Malin och drack vin och spelade Jeopardy- Emelie slog så hårt på knappen när hon kunde ha ha ha det va roligt!

Igår va vi först ute på stan och shoppade lite granna.


Bak                        Fram

Den är så söt med ett par viae leggings till.. H&M... gillar hur den går ner i ryggen!

Denna är från Vero Moda. Satt så snyggt!


Jag älskar älskar min nya väska. Den va lite dyrare men det va den sååå värt! Unnade mig själv det efter min tenta och mina arbetsdagar :-)


Sen va vi på Lisse på EM-kvällen MYcket roligt! Att man ska bli så blöt i Kålleradå ;-)
Gick förbi Niclas Alexandersson och Anders Svensson vid Spinrock. Goingar!

Nu snart- dags att göra fruktsallad till mig, Jenny och Sofia. Schlagerkväll juh!


Kommentarer
Postat av: Emelie

The bag is LÖVELY! :) så hårt slog jag väl inte? :P

Postat av: hanna

nej va fina saker du köpt!
ja kameran får bli eftersommar för mina konfa pengar om jag får några;) de får man se.
men nu vet ni vad jag vill ha i present iaf:P
pusss

2006-05-18 @ 18:57:41
URL: http://hanna91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback