Listan görs lång

Åh vad kul! Enligt Ebba tydligen ....detta ska man ha! Tack minisen :-)



KLÄDER
Två par jeans - Ja- det kan ja skrapa ihop. Å med Bettans två cheap monday´s blir det 4 par hihi...
En kashmirkofta - Eh.. nej nepp.
 Ett par svarta finbyxor - ja, lite vida dock, ett par kritstreck som ja räknar in e mycket snyggare!
Ett par svarta shorts - Jo visst. Favvo. Vero Moda.
En vit skjorta - Gary har mååånga :-)
En kavaj - Jorrå, två stycken...
En svart kofta - nej tyvärr. saknar det alltför ofta..
En kofta i en annan färg - Brun, grå och lila
En jeanskjol - nej aldrig. Skulle aldrig falla mig in!
Två svarta toppar - Med ärm? hmm.. ja en från vero moda.
Två vita toppar - Visst! en underbar från Australien och en från H&M
Två svarta linnen - Många :-) Älskar svarta linnen
Tre vita linnen - jojo, älskar dess åxå!
En trenchcoat - Nej tyvärr.. men sett en på Vero Moda nu som ja kanske köper.
En vinterkappa - ja, två en rutig och en beigebrun. Å en grå men den är lite stor.
En svart klänning - nej - äger inga klänningar nästan..

SKOR
Ett par partysandaletter - Ja visst! Två par från australien bland annat..
Ett par svarta och/eller chokladbruna boots - ja både svarta och bruna. Svarta med högre klack och bruna mer platt klack..
Ett par ballerinor - Ett par? Står nu 5 par på min skohylla :-)
Ett par partyskor - man kan parta i alla skor :-)
Ett par söta gummistövlar - nej inga sådana.. men empa har ett par ursöta! Skulle säkert få låna dem om ja fråha snällt hihi...
Två par gympaskor - ja, adidas och Puma, två puma faktiskt.

ACCESSOARER
En mellanstor vardagsväska - ja bayswater
Ett par mörka solglasögon - ja - fyra par
Ett par skinnhandskar - ja men jag har tappat bort dem tyvärr..
En pashminasjal - ja, eller liknande. 4 stycken
En weekendbag - weekend bag? nej tror inte det..
En partyhandväska- Nej inte direkt- vad har jag egentligen nr ja partar? Blir nog mest att ja spontangårut och då har ja min phoebe eller min underbara second hand..
En kuvertväska - nej men vill ha!

Åter till arbetet.
Lunch strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback