Listan görs lång 2

Hittad hos sigrid :



1. Ebba von Sydow eller Sofi Fharman?:
Båda och jag själv... min stil :-)
2. Prickigt eller randigt?: Prickigt! För att jag älskar prickigt!
3. Guld eller silver?: Guld flicka- det är jag. Inte silver...
4. Kjol eller klänning?: Klänning Klänning... Klänning
5. Rund tå eller spetsig tå?: Rund!
6. Lila eller rosa?: Emm... Båda- men inte i "babyfärger" eller neon liksom.. men vissa rosa och lila kan va ursörtt!
7. Högklackat eller ballerinor?: Bådeoch- kan verkligen inte välja :-)  
8. Sminkad eller osminkad?: Sminka mig osminkad :-) Alltså sminkad men att jag inte ser sminkad ut...
9. Väskor eller smycken?: Väskor. utan tvekan. ev ett halsband och en cool ring. Örhängen åxå.. men det va mer förr! Nu e det bara små örhängen.
10. Lost eller Desperate Housewives?: LOST deffenitivt. Aldrig fastnat för Desperate..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback