Listan från engla

Favoritplagg i garderoben just nu: Min marina kofta och shorts
Byter gärna garderob med: oh- allt för många. Jessica Simpson, Rachel Bilson, Kim Stewart.. bla.
Trivs bäst i: shorts, topp/linne och kofta, stor skjorta.
Bästa stiltipset: Trivs du i det du har på dej klär det dig alltid.
Beskriv min stil: Varierer mycket- baggy  lite uppkavlade Levis med linne, kofta och ballerina ena dagen, pumps, stor skjorta med skärp och stuprör andra ... det jag känner för den dagen!
Vanligaste färgen på mina kläder: Vitt just nu..
Sommar kommer jag gå klädd i: Klänningar, vita linnen, shorts
Men absolut inte i: Kort jeanskjol
Jag doftar just nu:  Calvin Klein EUPHORIA, DolceGabanna LIGHT BLUE eller Giorgio Armani AQUA DI GIO
Favoritmodellen just nu: Ingen speciell- jag inspireras av alla
Byxa eller kjol? Byxa
Så många skor har jag: Nu när jag givit bort så många vet jag inte riktigt- ett 25-30 tal kanske..
Smink till vardags: Lätt, mascara .. ev kajal om ja hinner..
Festsminkning: Puder ibland, ögonskugga, eyeliner, mascara, rouge, läppglans
Sminktips till allmänheten: Översminka dej inte. Less is moore.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Manolo Blahnik skor
Mig själv med tre ord: Omtänksam, humoristisk, trött
Jag tränar: Lagom
Jag ville bli när jag var liten: Frisör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback