Lisses blåa färg

Well- empa. Efter ha läst hennes blogg måste ja erkänna att det kanske är ngt för mig ckså. Efterom jag mer ofta än sällan, hihi, har lite liiite att göra på jobbet kan ju detta vara ett bra tidsfördriv.
Å eftersom bossarna här har stängt ner MSN dessutom :-)

Så dagens lisse Outfit:
- Marinblåa shorts till knäna. Å va snyggt kan man tänka men där har ni så vansinnigt fel :-) ja kan inte ha kjolen för den åker upp under bysten jämt och byxorna ska vi inte tala om ens. REJÄL cigarr form på dem  vilket innebär att om man inte är ca 1.90 med mkt hög och smal midja- så ser man ut som en clown. Vill jag att midjan sks vara där den ska var och inte under brösten måste storleken vara ca 10 över min vanliga :-) nej, shortsen är de minst fula- ser ut som att ja har en balllongkjol på mig. Mycket vida!
- LJusblå/gul/grön piké som är mer bred än lång och lätt lätt urtvättad hihi, tänk er med ballongshortsen! Vikken syn... Lisebergemblem på bröstet och en klämkäck kanin på varje arm...
- Till detta svarta ballerina med rosett som är för stora så jag viker ner hälen och har dem som flipflop. Vilket är utmärskt just nu- jag har skoskav!

Så.
Mer infor imorgon då!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättekul att du ska börja blogga igen ju!! Och med dina detaljerade beskrivningar behövs ju inga bilder, skitbra!! du är så rolig haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback