Secondhand shopping

Igår va ja ute på stan en sväng med Helena och tog myrornas. Jag hittade också presenter till både JOhannes och Thomas! Phu...

Jag hittade två scarfves till mig och två ursöta klänningar- bild kommer- som Helena måste trixa lite med och sy in och så. Men sen!

Tompans student igår va fantastisk! det var så kul och han va så fin lillebror..!
Och jag hade hittat en ursöt vit/turkos småblomig tjockare blus/tunika på Vero Moda som jag hade till ett par vita shorts, som nästan inte syntes eftersom den va ganska lång men inte tillräckligt för en klänning :-), och mina favvo guldkilklack. Hann inte ta kort igår för vi hade sååå bråttom iväg till Gislaved. Men det va så fint!



Kommentarer
Postat av: emelie

Gick han i Gislaved? Fin du var gumman! saknat dina inlägg i några dagar, he he. puss

Postat av: maria

Empa- Jo han gick estetisk där. Musik. Då ja tänkte på er när vi åkte förbi skyltarna till hestar å s-stenar hihi

2006-06-09 @ 12:32:52
URL: http://sskmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback