Lustig dag

Dagen har varit lustig idag.

Gary vaknade och gick till jobbet ca 11.15 och jag skulle välan egentligen gått upp men jag kände mig fortfarande trött. Jag är ledig så jag tänkte att ja kan ligga lite till- så jag läste en del och gosa med Maj, katten, en del. Somnade till igen och vaknade 15.20 hihi... inte ovanligt för att vara mej. Men fortfarande trött gick jag upp och duschade och funderade på vart ja skulle se matchen- min bror ringer när ja kom ut och vill att ja kommer ner till o´learys där han bokat bord. Så- illa kvickt i svea tröjan och ner till matchen. Eftere den gick jag o bror på bio " mission impossible III" Mycket bra film!

Nu är jag hemma. Dagen har gått fort :o)

Lägg märke till att ja inte kommentarat matchen ännu- med flit.
Den va utomordentligt dålig. Kort sagt. Sämsta jag sett.

NU- jag är trött och ska lägga mig.
SNART- nästa helg är jag och gary lediga fre-sön *ta i trä* kan inte tro det ännu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback