Lördag igen!

Idag är det Lördag- jag är ledig. Det är 4 års dag idag!

Jag ska ner på stan och möte Helena nu och shoppa lite. Jag får INTE glömma att köpa en ram till Pa´s foto på mig och Gerre.  Tompan ska ha studentpresent och Johannes ska ha "klar med sin brandmansutbildning"- present.



Skjorta från gary- jag vet jag älskar stora skjortor :o)
Shorts, Vero Moda
Ballerina med rosett, skopunkten.
Väska, DKNY
Sjal, glitter

NU vet jag! Gary är på Red Lion idag- ska nog köpa rosor och komma in med dem när han minst anar det..
Överaskning!

Nu- dags att dra till bussen.
Imorgon- dop!



Kommentarer
Postat av: hanna

grattis på 4.års dagen.
nu får ni snart gifta er;P
så jag kan köpa nya kläder ( till erat röllop) hahahah
pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback