Gött e D!

Åh jag kan inte tro det! Vilken andra halvlek! Bästa jag sett på ett tag. 2-1 kändes orättvist efter sveas kämpande. Men går den inte in i mål så går den inte...

Gött e D!
Gary vart såglad så glad efter 2-1 och han hoppade och skuttade i sin englands tröja och jag ville bara slå ner honom :-) men efter ett tag kom känslan, som efter 1-0, att det förtjänar han. Så när det blev 1-1 och 2-2 så visste ja inte vart ja skulle ta vägen! Så underbart härligt! Gick snabbt med bettsy och anders och sa " puss puss love, ses hemma sen" hihi.... 38 år sen england slog svea ...

Nepp. Nu ska ja lägga mig. lång dag imorgon och sen ska ja bila till sötaste gummsan och min familj.

Lagerbäck o Co- ni är underbara!



Kommentarer
Postat av: Persita

Skönt att vi inte förlorade! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback