Fyndet!

10 minuter i sju, 10 minuter innan stägning smiter vi in på MQ en sista runda efter vi strosat på backaplan och käkat på burger King. Sofia hittade jättefina skor på Din sko.

Jag hittar med en gång ett par Miss sixty jeans på bordet framför mig och priset ligger på 599 kr istället för 999 kr. Så- jag provar snabbt som attan och de sitter som smäck. Väl i kassan slår tösa in byxorna fel och märker det inte. Så jag fick dem för 499 kr hihi..

Mitt fynd idag.
Ville även ha
de här till.. för ja tänkte att de kunde vara snygga till jeans. 199 kr.  Men vi skippade dem...
Men de hade vart snygga under jeans. Blått till blått...

Kommentarer
Postat av: emelie

en bild på jeansen, tack! :D

Postat av: maria

hihi.. försökte innan men det gick inte att lägga in på bloggen...

2006-06-27 @ 21:30:57
URL: http://sskmaria.blogg.se
Postat av: Persita

Lyllos dig =)

2006-06-27 @ 22:04:15
URL: http://persita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback