Dan före dan

Imorgon är jag ledig å då kan jag alltid jobba hur länge som hlest dagen innan. Men det är till 16.30 å det räcker :o) Sen ska ja ner på stan och titta efter student presenter... å efter svea tröja/linne- jag har bestämt mig!

Åh nu är det iNTE långt kvar å ja kan knappt bärga mig! Sommarens absoluta höjdpunkt och jag har väntat så länge nu... lidit mig egenom  kvalet hihi...
Å gary är lika självsäkers om vanligt- men jag påminner honom om att sista ggn england SLOG sverige i en mästerskapsmatch va på hans födelseda sist. FÖR 38 ÅR SEN! :o) Love him.



Idag kör jag på lugg
Jeanshorts från ..hmmm.. London iaf...
Linne, långt från Lager 157
Kofta från saron
Berlock från kicks

Ska direkt ner på stan- bloggar väl lite ikväll om jag inte går på bio och ser det andra jag sett fram emot :o) "The omen"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjusigt!!!
Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback