Dåligt internet

Så typiskt... vårt internet vill bara inte fungera hemma så ja kan inte skriva eller lägga in bilder alls! jag som har gjort sådana fyns jag vill visA :O)

Skönaste skinnjackan bla... så nice. Får se om ja kommer in idag annars får vi felanmäla det.
4 öppningen på raken. Börjar vänja mig vid at gå upp kvart i sex hihi...

Svea-england idag och älsklingen min måste jobba så det känns inte alls lika kul. Vi skulle ju kolla ihop och avsky varandra under 90 minuter :-) och se svea spöa england och sen skulle jag höra hans ursäkter varför england, ännu en gång, inte slog sverige. och jag skulle, trogen flickvän, lyssna på hans BS och nicka och hålla med hihi..Nu blir det inte så..

Well- sitter välan på red lion iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback